Marketing z głową!

Dodano: 25.11.2013

Materiały reklamowe są obowiązkowe dla każdej firmy. Mniejsze przedsiębiorstwa, które wchodzą na rynek i nie dysponują środkami pozwalającymi na kampanię medialną często decydują się na drukowanie oryginalnych ulotek reklamowych. Ciekawa szata graficzna i przejrzyste treści sprawiają, że produkty szybko stają się rozpoznawalne. Podejmując decyzję o stworzeniu ulotek reklamowych warto jest powierzyć, to zadanie agencji interaktywnej. Doświadczeni graficy oraz copywriterzy stworzą atrakcyjny, przekonywujący przekaz, który na długo zapadnie w pamięci.

Profesjonalna grafika i błyskotliwy slogan sprawią, że ulotka wzbudzi pozytywne skojarzenia i zaciekawi odbiorcę. Zaletą ulotek reklamowych są także niewielkie koszty w porównaniu do filmów reklamowych czy strony WWW. Aby ulotka nie wylądowała w koszu na śmieci, warto jest zamieścić na niej kupon upoważniający do rabatu czy zniżki. Takie działania wywołują w ludziach wrażenie, że mogą zaoszczędzić.

Zasady tworzenie ulotek reklamowych

Ulotki reklamowe muszą być przejrzyste, zrozumiałe, przystępne dla czytelnika. Z tego powodu nie warto tworzyć ulotek opisujących szczegółowo całą historię firmy malutką czcionką. W ulotce reklamowej lepiej jest ograniczyć się do najważniejszych informacji, uwypuklić znaczenie kluczowych produktów i usług.

Ulotki reklamowe powinny posiadać intrygujące nagłówki. Takie krótkie slogany muszą wyróżniać się graficzne, być napisane większą czcionką. Nagłówek może przebrać formę obietnicy danej konsumentowi przez producenta. To właśnie nagłówek decyduje o tym czy odbiorca zagłębi się w lekturze ulotki reklamowej.

Warto jest umieścić w ulotce tak zwane wezwanie do działania. Zachęćmy klientów do kontaktu poprzez wejście na stronę internetową firmy lub telefon do biura, gdzie można uzyskać wszelkie informacje na temat promocji i szczegółowej oferty.

Ważnym elementem, który zawierają wszystkie ulotki reklamowe są dane kontaktowe. Telefon kontaktowy, e – mail, siedziba firmy czy adres strony WWW są nieodzowne. Aby wyrazić troskę o klienta warto zamieścić również mapkę.

 

Autor zewnętrzny

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *